Meltem3421 ben Avicennaya gidiyorum Sertan beye aynı zamanda tüp bebek uzmanı,çok memnunum çok ilgili muayene ücreti 700 normal doğum şuan 11 bin Sezeryan 16 bin di yanlış hatırlamıyorsam,kan tahlili 200 detaylı ultrason da orda yaptırdım 2100 yani gayet iyi güneyi kimse tavsiye etmedi ben güneye hiç gitmedim