Benim kendi doktorum da sağlık ocağındaki ebemde önerdi yapmak gerekir dedi bende ne derlerse yapıyorum zaten onlardan iyi bilecek değilim sonuçta, 2 doz oldum çok şükür şimdilik bir sıkıntı da yaşamadım yani öyle çok ağrılı sancılı da geçmedi benim ilk gün buz koydum sadece aşı yapılan yere o kadar