Kızlar doktor 24 saat idrar toplamamı istedi ilk idrar tuvalete dedi fakat kafamı karıştıran şu ki ilk idrarın tamamını mı tuvalete yapıcaz yoksa bi miktar tuvalete yapıp kalanını mı kaba koyacağız çünkü sabah 8 de ilk idrarımın tamamını tuvalete yapsam diğer idrarım belki saat 10 da gelecek ve diğer günün sabah 8 inde koyduğum idrarla tam 24 saat olmayacak umarım anlatabilmişimdir