babysmom yaaa yanlış yönlendirmek istemem ama; 37+6 da; hamileliğim boyunca yaşamadığım adet ağrısına benzer bi ağrı girdiği için panik yapıp hastaneye gitmiştim. O gece sezeryana alındım. İyi ki gitmişim yani. Sancımın olup olmadığını bende anlamıyordum NST de sancım çıktı o gece düzenli olarak. Bende de nişan, su gelme olmamıştı 😌 İsterseniz bir gidin doktora bir şey kaybetmezsiniz