Kızlar merhaba, 37 haftamızdayız alt kısımda aşırı derecede bir baskı ağırlık var (bebek döndüğü içinmiş) ve her defasında suyum geldi sanıyorum idrarla suyu nasıl ayırt edebilirim? Kasık ve belimde de ağrılar oluyor bu ağrılar yalancı ağrılar mı ilk gebeliğim olduğu için pek bilgim yok🥹🌸