sehrengiz_8 Kızlar merhaba Konya’da özel odası olan devlet hastanesi var mı gittiniz mi ne kadar bir ücret ödediniz illa özel oda için tanıdık vesaire mi gerekli
sehrengiz_8 Smyye0303 meram tıpın var ama doktorlar çok yukarı çıkmıyorlarmış ben doğum yaptığımda da tanıdık bir doktor yardımcı olmuştu oda konusunda şimdi doktorumuz o hastanede görevli değil ve hemşire tutumundan asla memnun kalmamıştım
Smyye0303 sehrengiz_8 selcuklu tıpta doğum yapan arkadaşım var o memnun ordan aniden sezeryana alındı bide nöbetçi prof doktor gelmiş gitmiş ilgilenmiş kendisi.. ama yani ozel oda da falan degildi
sehrengiz_8 Smyye0303 Selçuk tıpta takipli değilim orada bildiğim bir kadın doğumcuda yok galiba sıralamada en son tercih edeceğim bir hastane. Kuzenim nöroloji doktoru orada ama bilmiyorum kendisi bana oradan bir hekim önermedi.. önerdiği doktor da medovaya geçti
sehrengiz_8 Mervee__ ben sezaryen olacağım yine ilk doğumum sezaryendi şu an merak ediyorum sezaryende süreç nasıl işliyor ki