Suzann- hergun günde 3 defe içiyordum 22 haftaligim 1 hafta 2 defa içtim bakalım tansiyonum çıkacakmı diye bu haftada 1 düşürdük çok iyi gidiyor tuzsuz yağsız yemeye çalışıyorum özellikle sanayağ çok çıkartıyor hergun 1 limon yiyorum 1 sarımsak yutuyorum düzene girdi baya baya