Kızlar 14 buçuk haftalığım iki gün önce dehşet bir kanamam oldu ev kan gölüne döndü
Kese etrafında kanama oluşmuş ama bebek iyiymiş iki gece yattım şimdi evimdeyim istirahat ediyorum
Günde iki kez progeston kullanıyorum o kadar korktum ki öyle böyle değil için boşaldı resmen çok kan aktı
Ama bebeğim ona rağmen sağlıklıymış kalp atışı vs dinledim hareketlide inş tekrarı yaşanmaz