Kızlar daha öncede yazdım kimse bakmadı pcos var bende ağustosda tüp bebek oldum ama tutmadı 3 ayda 5 kere adet gördüm sonra düzene girdi adetim 13 gün geçti evde test yaptım negatif adet sancım var yoğun akıntım var çok gazım var ama hala olamadım kan vermeye de korkuyorum açıkçası negatif çıkar diye ilaçda içmek istemiyorum 😶