Beyz28 3. Tüp bebekte De tutundu benimkisi 12+3 uzsimdi . Maydanoz biraz yiyebilirsiniz diyorlar ama
Maydanoz nane ananas özellikle tüketmeyin
Bol bol su için
Sıcak duş yasak zaten bir gün sonra duşa izin var ama ben 2-3 gün bekledim yinede hatta tahretlenirken bile çok su kullanmadım ph i bozulmasın diye
Kahve bir fincan serbest dediler ama kahve içmedim bitter çikolata yemeyin yüksek kafein var Nescafe filtre…. Yasak bunlar
Mandalina portakal tüketin lifli ürünler, havuç tüketin, avakado hergun sabah kahvaltisinda yarım yiyordum , çiğ badem özellikle , çiğ kabak çekirdeği . Birde ben izin aldım bir hafta 5 günlük embriyo kesinlikle ,ilk 3 gün içinde tutunuyor , valla yatma dediler ama ben yattım 3 gün en sonuncu tedavimizdi, ayaklarımı biraz kaldırıp. Yüksek rafa uzanma çömelme hareketini çok yapma dedile ryani yerden eğilip alma, 3-4 kg maksimum kaldır dediler