14+2 günlüğüm çatı agrim çok oluyor bebeğin hareketlerini hissediyorum çünkü ilk gebeligim değil onun dışında geceleri uzanınca olduğu yeri çok hissediyorum yumru gibi şişiyor sizdede öylemi ayrıca cinsiyeti öğrenemedim daha haftaya öğrenicez insallah