Bundan 7 sene önce kadın hast. Doğum polk. Sekreterlik yapıyodum. Adet olmayan biri gelmişti. İlk betasına baktık. 0,05 ti. 1 hafta sonra tekrar geldi adet olamadım diye. O zaman çalıştığım dr tekrar beta istedi. Hiç unutmuyorum 1500 üstüydü betası. Hiç bişi olmaz değil. Şüpheniz varsa bi beta baktırın derm.