bidiben bi şey sormak istiyorum. Bende martta doğum yapacağım Allah’ın izniyle. Bende öedarda yapacağım doğumumu. Doğum ücretinin içinde hepsi mevcut dimi o ağrı kesici ilaçlar bebeğin kontrolleri vs. Şeyden korkuyorum masraf çıkartmalarından zaten yeterince pahalı ?