sumaytac Kızlar 37+4 olmuşum ben daha geriden hesaplıyordum ama hocam düzeltme yaptı. Normal doğum bekliyorum ama 40+3ü geçerse sezeryana alırım dedi. Doğum için önerileriniz var mı