zeynozey Nurceyhan93 ilk gebelikte oğlumu 18. Haftada kalp atışı gibi minij minik 2. Gebelikte kızımı 20. Haftada bi tık daha hareketli hissetmiştimm
tugbadurmaz34 Nurceyhan93 16 da yani geçen hafta itibariyle hissetmeye başladım şu an 17+4 daha iyi hissediyorum 🥰🧿
aslivrl12 Nurceyhan93 ara ara kalp atımı gibi bir şey gibi oluyor karnımda özellikle sabahları aç karna çok oluyor hareketlerimi emin olamıyorum 22+0
Diana_96 Ben 18 haftadan sonra hissettim böyle karnımda bir karınca gibi, ama net 22 hafta hissetmeye başladım, şimdi 25 geçti bu sefer hiç durmuyor, benim suyum bir az fazla diye yüzüyor içinde 😁
Arzuanne 16 galiba balık kayar gibi olmuştu sonrasında da öyle ilk başlar hep yer değiştirdi kaymasını hissediyordum 20 den sorna tekmelere dönüştü şuan ohoo 32 olduk