İyi akşamlar, 7 hafta 4 günlük hamileyim , 5 haftanın sonlarında kahverengi lekelenme ve karın ağrısı olunca acile gittim kadın doğum doktoru şekli bozuk kesenin pek sağlıklı durmuyor , bebekte kesede görünmüyor henüz dedi , ertesi gün hemen özel hastaneye gittim , orada bebek göründü ben de şekil bozukluğunu sorunca evet şekli bozuk ama düzelebilir dedi , 6. Hafta yine kahverengi lekelenmeler artınca iğne ve fitil verdi onları yapıyorum şimdi biraz daha iyi ama kafama takıldı , yarın başka doktora da gözükeceğim , kesede şekil bozukluğu yaşayıp sonra düzelen oldu mu , çok kaygı duyuyorum daha ilk gebeliğim , kalp atışları başlamış demişti doktor geçen hafta ama umarım bi sıkıntı olmaz 😞benim gibi olan paylaşabilir mi