Sekerrr Cinarsaitinannesi banada kız dedi 13 haftalık dı ama güvenemiyorum kız degişebilir miş ama kız istiyorum
Diana_96 Benim oğlum 10.hafta belli oldu, imkansiz diyorlar fakat oldu, şimdi 25 hafta göstermeye devam ediyor
ozgeerkan73 zeliskya şuan 14 haftalık hamileyim bugün kontrole gittim ama net bir soyleyemiyorlar 3 hafta sonra giducem özel bir kliniğe, eşimi devlet hastaneleri odaya almıyor bizde cinsiyet için özel kliniğe gidicez Haftada imkansız gibi birsey
dodu0207 ozgeerkan73 özellerde söylüyorlar. Devlette bekletiyolar galiba emin olmak için. Doktora hastaneye göre değişir tabiki bebişte kendimi gösterirse 🎈