Ben kürtaj olduktan sonra birkere adet oldum
Sonra adetime 10gün kala pembe kanama yaşadım
Simdi 17sinde olmam lazım dı olmadım sancı var ama olamıyorum varmı böyle olan test te yaptım negatif zaten gebe olsam his ederdim napsam soğan suyu içsem mi acaba