ozgekader aslip7 ben 16 da öğrendim belki daha erken öğrenebilirdim ama ben kesin sonuç olsun istedim ve bekledim 😊🩷🪽
aslip7 ben şu an 10.haftamdayım ama çok merak ediyorum. Kimi doktorlar 11.haftada görüyormuş benim randevum 12.haftaya umarım görürüz 😊
shlmv22 Oykum42 alakası yok canım 12. Haftada gittim doktor daha belli değil dedi 17. Haftamda erkek dedi