Ozy Doguma son 96 gün var 24.03.2019 insallah ama bikac elbise disinda daha hicbirsey almadim acele etmek istemedim simdide yetistirememe korkusu geldi Zibin tulum birkactane takim ve havlu var sadece haa birde pisik kremi hazir 😁 😋😋😋 siz neler aldiniz
bulutunannesi33 Ozy ıkıncı oldugu ıcın herseyımız var sadece mendıl eldıven corap bır kac prca takım alıncak ama yıkaması utusu yerlestrmesı😵😵
Sedaahmet Ozy bizim doğum 30 mart gozüküyor. 😊 büyük eşya olarak beşik ve bebek arabası kaldı. 3-6 ve 6-9 aylık kıyafet hic almadım. Onları alacam daha. Bebek bakım urünleri almadım. Bebek bezide almadik daha.😂 cok eksik varmiş yaa 😂
Ilaydaile Ozy selam son 80 gün incik cincik dışında çoğu şey hazır diyebilirim hastane odası süsleme hediyelik filan onlara kafa yormayı düşünüyorum son zamanlarımı 😄
bulutunannesi33 Ozy yanı yavastan yıkamam lazm hava soguk ıkı gunde snca kuruyor uc dort makına olsa bır hafta en az kuruması utusu var yerlestrmesı dolap ıcı sılmesı yanı 10gunu bulur ocak olmadan yıkıcam herseyını koycam snrada cantamızı hzrlarım ocak sınuna dgru son ayda egıl kalk cok zor oluyor bu yuzden subata bırakmam dgm 10-15mart arası cnku
Kardii Benimde 90 günüm var ve babamıza aldığımız sürpriz hediye zıbın ( 4 - 5 adet ) dışında hiçbir şey yok bende ocağın ortalarında yapıcam alışverişi 1 2 günde halloluyor gerçekten de 😂 Benimde 14.03.2019 da doğumum nasip olursa
Ozy Kardii bende herseyi bigünde hallederim diye düsündüm ama sonra ya biseyleri unutursam geldi aklima 🤣🤣 o yüzden simdiden basliyim en iyisi
Emelinda Ozy yok benim de düşündükçe eksikler çıkıyor ama beşik olsaydı ve hazırca bi köşede dursaydı kafam rahat edecekti 😍
Sibell9090 Merhaba :) benimde son 100 gun kaldı inşallah. Çoğu şeyi aldık almadiklarimiz besik hastane çıkışı, kremler biberon çorap onun dışında herşeyi tamam bebek bezi ağız mendilleri tulumları havlu battaniye yelekler çamaşırlar önlük kıyafet ıslak havlu Allah sağlıkla kullanmamızı nasip etsin
Aslksp Aylardan beri araştırdığım kararsızlıklar yaşadığım ve bu akşam şükür son verdiğim beşik le dolap arayışını tamamlasık ve aldık. Arabasını daha önce almıştık şükür kafam nasıl rahatladı😀 Öyle internette görüp beğendiğim Bi kaç kıyafet aldım bende Bi kaç zıbın. Bir ara da A101 e gelen banya setini almıştım. Molfix bebeğime merhaba paketi, babyme alt silme pamuğu, emzik, minik bir biberon, kapı süsü takı yastığı ve sepet seti, ikramlık tepsisi falan. Başka cicişleri de ayrı ayrı şehirlerde ananesi babannesinde birikiyor. Ben de bişey almadım gibi geliyo kıyafet konusunda sanki bişey yokmuş veya alamıcakmışım gibi ama şimdi farkettim yine bikaç bişeyini almışım🤣 en güzel alışverişler ya😍
Burcu3509 15.03.2019 da bizimde oğluşumla💙 Çoğu şeyini aldım. Kalın battaniyesi,havlusu , ağız mendili hı bide yıkayıp ütülemesi kaldı. Ağırlaşıp gidip alamam diye aldım. İyiki almışım şimdi bile çabuk yoruluyorum👍🤗🙈
Ozy Asel_ikra cok cabuk gecti zaman ya sen neler aldin daha bunun bebek arabasi var besigi var dolabi var halisi var lambasi var sampuani küveti offf yetisir ins
Ssseval Ozy bende 25 mart, hayırlısıyla doğursaydık😂 2. Bebek olduğu için önce elimde neler var onlara bakıcam. Eksik listesi çıkardım ebbek indirimini bekliyorum şubatta diyolar .
Ozy Duyguerer biran önce baslamaliyiz son aylarda hallederiz diyor esim ama bunu. Allah korusun erken dogumu var hamileligi. Balayida bu hafta bitiyor son üc ay buladar rahat gecmiycek
Handanby Ozy 100 gün kaldı ☺️ tulum, zıbınlarını , battaniye, alt üst takım,hastane çıkışı,nevresim takımı,beşik,ağız mendili,çorap vs aldım.bu hafta odasını alacağız nasipse😊 bebek arabası,bezi,emzik biberon,şampuan fln kaldı 😊