Az önce annemden rica ettim yaptı sağolsun çok güzel kurabiye 🤣🤣
2 yumurta
1 çay bardağı şeker
Yarım paket margarin
1 çay bardağı sıvıyağ
1 paket kakao
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
Un ( kulak memesi kıvamında)
Şerbeti ve üstü için
1.5 su bardağı şeker
2 su bardağı su
Hindistan Cevizi
Kurabiyeleri çok büyük olmadan yuvarlayıp fırına verip pişiriyoruz (180 derecede yaklaşık 20 dakikada pişti bizim fırında) o esnada şerbetini pişiriyoruz. Şerbet ve kurabiyeler sıcakken kurabiyeyi önce şerbete sonra hindistan cevizine buluyoruz. Afiyet olsunn 🍀