User22 Zeka kartları , hışırtılı kitaplar , oyun halıları… İlk oyuncak olarak hangilerini tercih ettiniz. Özellikle 0-6 ay arası zeka geliştirici oyuncaklar hakkında ne düşünüyosuz sizce faydası oluyomu?
Evlimutlucocuklu06 User22 ben de merak ediyorum burada bekleyeyim. Zeka kartlarını aldım hisirtili kitaplara bakıyorum. Kuzenim oğluna 2 yaşına kadar TV göstermedi sürekli kitap okurdu kendini çok güzel ifade ediyor şimdi
User22 Evlimutlucocuklu06 ekran gösterilmemesi lazımmış zaten otizm riskini arttırıyomuş ekran bende göstermeyi düşünmüyorum uzun süre ama yenidoğan oyuncakları biraz tuafıma gidiyo ilk zeka kartları mesela gerçekten işe yarıyomu merak ediyorum