Süt kanalları çalıştığı için sızlıyo diye biliyorum yine bi doktorunuza sorun ama normal bencs benim 16. Haftamdan beri damla damla sıvı geliyo göğüslerimden ve gelen göğsümde sızlama oluyo erken doğum riskim olmadı hiç.
Şuan 36. Haftayım sıvı gelmesi çoğaldı sızlamasıda arttı bende doktora sordum süt kanallarının çalıştığını iyi bişey olduğunu söyledi seninde son haftaların normal bence