Kızlar merhaba bir aydan beri suyum fazla olduğu, şekerim çıkmadı, tansiyonum da iyi, ölüm diyet yapıyorum,15 gündür 0 şeker , 0 carbonidratos ve sadece 10 ml azaldı. Bebeğim 25+2 1 kilo olduk, kilosu de normal. Şu durum yaşayan var mı? Nasil azaldı suyunuz?
Teşekkür ederim 🙏🏻