Merhaba herkese buralarda yeniyim kafama takılan bişey var eşimle aramizda kan uyuşmazlığı var ben 28ci haftada uyuşmazlık iğnesi vurundum hem ilk cocumda hem bunda şuan 32haftadayim dün kahverengi ile başlayıp sora kırmızıya dönen çok ufak leke geldi hemen hastaneye gittim alttan muayene normal ultrason ve nst yapıldı bı sorun görünmüyor dendi fakat uyuşmazlık iğnesi tutmamış diyerek tahlil yaptı şansıma sistem arızalanmış ve sonucu öğrenemedim geri geldim bugün e nabız da baktım değer pozitif diyor kendi doktoruma daha pazartesi gidicem değer pozitif ne demek bilen varmı