Byzctn Devlette yaptırırsan direk normal ultrason ile bakıyor. Oradaki sekreter yazıyor, eline bir kağıt veriyor o kağıdı alıp kendi doktoruna götürüyorsn doktor değerlendiriyor. Anlatılacak birşey yok bu kadar. Özelde yaptırırsan daha detaylı bilgilendiriyorlar ama ayrıntılı ultrasonlarda özellerde yüksek fiyatlı malesef.