busduuk1914 ohooo bana kızması çok normal o halde bu kadarda zorlamasınlar biz 20 haftlığız 7 kilo aldık 😅😅😅 bizimki felaket o zaman aylık 500 gramın normal olduğu yazıyor her yerde takılmayın şeker, tansiyok yoksa da bolverin ya keyfini çıkartın bu doktorlar da zebellah gibiler valla hadi yine benimki haklı da hiç mi kilo almayacağız canım bebek nasıl büyücek 😏