Ay olarak bakmayın bence . En erken 18. Hafta diyor doktorlar .(istisnalar hariç ) 20-23 . Haftada bile hisseden anneler var uzayabiliyor . Bebekten bebeğe değişkenlik gösterir merak etmeyin . İlk hareketleri karnınızda kalp atışı gibi hissedersiniz 😊