Nurcaseyler selam canım ben 16 hafta olana kadar yogun mide bulantısı yaşadım. Çoğunlukla sabahları oluyordu. Prilam verdi doktorum, ilaç iyi geliyordu. Gece yatmadan 2 adet içiyordum. Tuzlu seyler yemeye calıstım. Çubuk kraker gibi. Yağlı şeyler daha fazla bulantı yapıyor. Miden bulandıkça tuzlu şeyler yemeni tavsiye ederm.