mirzam11 bende alife Etimesgut Hastanesi’ne gidiyorum operator Dr 19 bindi doç olursa 23 bindi 2 ay önce , her şey dahil bu fiyata ve sezeryan yada normal doğum fark etmiyor fiyatta, ben doç Dr Filiz hocaya takipliyim çok memnunum , burdaki postlarda da bu hastanedeki doktorlardan memnun kalmis kişiler var