Allah kimseyi düşürmesn o hastenye inşallah. Oraya gitmek zorunda olan hamiş annelere de sabır diliyorum. Ben normalde Atakent acıbademe gidiyorm.bu akşamüstü çok kötü karın ve sırt ağrım başladı ve yalancı sancıdr diye geçmesini bekledim ama duş aldım soda içtim ne yaptıysam yirmi dk yarım saat oldu geçmedi ve gittikce ağrı arttı. 39+1 im bu arada doğum başladı sandım. Eşim de Atakent Acıbademde ameliyathane hemşiresi. Kontrole gittgigim doktor da eşimi tanıyor birlikte sezeryanlere giriyorlar.aradm doktorumu tam saat 18.10 du eşim de işten çıkmıştı 18.00 da. Doktorum da sağolsun düşünceli dedi ki smdi çıktı eşin hastaneden servisle sen de tek nasıl geleceksin trafik var sancın var en iyisi en yakın devlet Hastanesi’ne git muayene etsinler başlamışsa doğum ambulanssla gel dedi. Tamam dedim mantıklı çünkü zaten on dk lik hastaneye yarım saatte gittim trafik ve yağmur yzuunden. Neyse çok uzattm konuya geleyim. Muayene için gittim sancım var dedm 39 haftalığım dedm direk dogumhaneye aldılar çatala oturmami söylediler. Hem zaten sancım var hem ilk defa alttan muayene olcam hem de devlet hastanesi olduğu için korku heyecan acı hepsi var. Hiç yardımcı falan olmuyorlar perdeyi çektiler arkadan sesleniyorlad alt kıyafetini çıkar diye ben eğilemiyorum ağrıdan bile neyse çıkardım zar zor kendim. Direk işte koy ayaklarini dediler hemşire eldiveni taktı oyoe bir hisimla parmaklarini ittirdi ki neye uğradığımi şaşırdım çığlık attm direk. Çıkardı elini somra tekrar yine.. çok acıyor dedmm ilk defa mı muayene oluyosn alttan dedi evet dedm. Buna alışman lazım doğum sancısı bunun bin kati diyor bir de.sonra acilman hiç yok burda bekleyemezsin doğum başlasa kuvez yok dedi bebeğin iri bebek dedi. Ki bebeğim iri bebek değil normal yani 3200-3300 civarı. Dedm ben zaten burda doğum yapmicam özelde yapicam ayrıca bebeğim de iri bebek değil normal kiloda 3200 dedm. Sustu iki parmakla kilosunu nasıl ölçtün yani🙄Moralim bozuldu kadınin biri de sancı cekiyoe doğuracak sanırım ağrım çok diye bağırıyor hemşire de E olcak tabi dgum bu yani sen de diye sesini yükselterek kadına söylendi. O an ordan kaçmak için can attım resmen çıktım hemen zaten. Eve geldim smdi hafifledi biraz ağrımm Allah’ım sen iyi insnalarla merhametli insanlarla karşılaştır hepimizi 🙏 Muameleleri çok kötüydü iyi ki devlette dogurmayacagim