Gmzeli Kızlar 37+5im çatı muayenesi oldum 4 gibi ama aşırı ağrım var hastaneye gittim hiç sancı çıkmadı ama çok ağrım vAr 😔😔 başına gelen?
Sirvanaydiner Gmzeli canım ilk çatı muayenesi olduğum gün benimde çok ağrım olmuştu doktor olur normal demişti. Ertesi gün biraz dhaa hafifledi ve sonradan tamamen geçmişti