pnar8007 Doktorumun bu konuda bir sözü var. Doğum esnasında hastanın keyfine göre haraket edemeyiz onun yaptığı naz bebeği tehlikeye atabilir. Bu yüzden anne ve bebek için en doğrusu neyse onu yaparız. Bizim bu yaptığımızı sert bulabiliyorlar ama anne bebek sağlığı için mecburuz.
Bu laftan sonra daha iyi anladım ben özelde doğurdum son anlarda artık beni sezeryana alın diye bagirdigimi biliyorum O an can hali ile çıkıyor o laflar
Sonda kısmına gelirsek geneel olarak uyuşturma öncesi takıyorlar zaten sizin özellikle istemeniz gerek buna rağmen yapmadiysa bişey diyemem ama dediğim gibi bu konuda sagliksal engel olmadıktan sonra anne bebek için sert olmak zorundalar