Elfthh Kızlar hamililigin 4.ayinda bugün ishal oldum karın ağrım da var ara ara bı sorun olur mu hiç yaşadınız mi
Rabiul Elfthh bende dün oldu o kadar kalın giyiniyorum iş yerim de sıcak doktoruma yazdım reflor hap verdi 🥹 bende çok korktum bişey olacak diye ama sadece dün oldu bugün sorun yoktu
gozdeee41 sorun yok canım bu gayet normal birşey muz elma yogurt ekmek makarna filan ye gecicektir birkaç güne
gozdeee41 bende çok korkmuştum direk doktorumu aradım bikaç güne kendiliğinden geçer korkma gebe olduğun için vücudunda herşey değişecek dedi geçmezse gelirsin ilaç veririm olur biter demişti sakin ol kuzum bebeklerimiz aslında o kadar güçlüki💕
Elfthh gozdeee41 ne kadar delilik annelik ya hemen korkuyoruz dimi şimdiden🥹çok çok teşekkür ederim canım benim çok tatlis bir annesin Allah sagliklica kucağına almayida nasıl etsin🤍💓
Elfthh Rabiul bende dün biraz üşüdüm bugün bı baktım karnım da ağrıyor korktum teşekkür ederim canım geçmiş olsun sana da cok