Kızlar yeni doğum yaptım bugün 7 miz çıktı oğlum 3 gündür sarılık oldu 12 çıktı sarılığı sınır 17 bu yüzden doktor tedavi uygulamıyor ağla ağla bir hal oldum sütüm kesilecek diye korkuyorum artık çocuk karşımda baygın baygın yatıyor varmı çocuğu bunu geçirmiş olan iyileştirme yöntemi hiçmi yok emzirmek gerektiğini biliyorum ama az emmeye başladı ne yaparsam yapayım 😔