Minikruyam yaşadım hamileliğimin en zorlandığım kısmıydı ne gaviscon ne rennie fayda etmedi ılık süt içerek hafifletiyodum ama kısa sürüyodu etkisi doktorum nexıum yazdı çok iyi geldi 40 lık olanı sabahları kusarak kalkıyodm gün içinde doğru dürüst yemek yiyemiyordm her şey yakıyodu midemi haplarımı bile içtiğim gibi çıkartıyodum nexımu kullanmaya başladığımdan beri geçti mide yanmam herşeyi yiyebiliyorum