S_B6606 Kizlar illa dogum yaptigimiz hastanede mi aldiriyoruz yoksa baska hastane olur mu bide aciyo mu dikisler alınırken karna fln bastırıyorlar mj alttan bakiyolar mi
Liv3652 S_B6606 dikiş aldırmadım bi hafta sonra normal ultrason muayene oldum sadece onu da normal gebelikteki gibi tam dikiş yerinden bakıyorlar bastırma gibi birşey de olmadı
Nurmert S_B6606 benim dikiş alınması falan olmadı kontrole çağırmıştı doktorum gittim bandajı açtı sadece dikişler iyileşmiş dedi birde ultrasonla baktı o kadar
zamloss123 S_B6606 dikiş aldırmadım bant vardı hastaneden çıkarken bandı da çıkardılar 1 hafta sonra kontrol vardı
aybukelii1 Devlette yaptım dikişlerimi kuruyunca aldirmami söylediler bende gittim sağlık ocağında kuruyunca aldırdım zaten kurumuş veya kurumamis diyorlar kesinlikle acımadı kesinlikle acı hissetmiyosun 1 saniye bile süren bişey değil