Smiley87 benian ay ilk hamileliğimde ben de öyleydim 😂 gündüz de biraz bulanırdı ama akşam üstü 4 oldu mu bulantı çok fena çoşardı 😬🤰🏼
benian Smiley87 ayy çok fena eşimde diye sabah arıyom hiç bißeyin yok aksam fena oluyon naz yapiyon saniyo heralde şuan bile bulantim var yattiğim yerde.bide televizyonda ne görsem canım çekiyo
pinarsu Aynen canım bende oyleyim 😓Sabahları cok hafif ama alşam oldu mu kokuya asla dayanamıyorum sürekli bi öğürme 😞allahım tez zamanda gecırsın ınsallah 🤲🏻