0znur Aselinannesi42_ yaa.benim de bat 25. Ben de bugün yaptım pek birşey göremedik. İnşallah ikimiz için de en hayırlısı olur 🍀🥲
Aselinannesi42_ 0znur inşallah ikinizde pozitifizdir benm yumurtlama 12 sinde catlamayı bilmiyorum siz biliryormusunuz
Sunshine123 Aselinannesi42_ benim de yumurtlama 12 siydi test için erken olduğunu düşünüyorum. Sizin attığınızda göremedim ama gözle görüyorsan eğer vardır inşallah 🤲🏻 Belirtin var mı hiç?
mevylinn Pelsa silik çizgi görünüyor muhtemelen çok yeni kan verip kesinleştirebilirsiniz hayırlı olsun 😍