gecesiyah Kızlar 9 haftalık çift yumurta ikizlerine hamileyim kaç haftadır göğüs hassasiyeti yaşıyodum ama bugün birden bire göğüs hassasiyetim geçti ne oluyo yani bu bi sorun olur mu hamilelik belirtisi kaybolmuş gibi hissediyorum
Lalemmm12 gecesiyah yok korkma e haftan geçtikçe göğüsün inecek bazen hafif hissedeceksin kendini bazen ağır bazen çok çok kusacaksın vücudun alışana kadar suan bebeğin vücuduna göre yabancı cisim gibi Bişi o yüzden vucudun kendini hazır ediyor korkma yani bende öyleydim
Kubraygt gecesiyah bunu birkaçgün peşpeşe yaşarsan sorun olabilir belki ama bi günlük böyle bir soruna işaret edeceğini düşünmüyorum
sevalciftci gecesiyah aşkım korkma benimde sekiz haftadan sonra hassasiyet geçti şuan 13 haftalik oldu belirtim çoğu gitti diyebilirim sık idrara çıkma var
gecesiyah Lalemmm12 vallahi kafam allak bullak oldu google bakınca hamilelik sonlanırsa belirti kaybolur falan yazıyo öğlenden beri içime içime ağlıyorum
sevalciftci gecesiyah kanama vs aşırı ağrı olmadığı sürece korkma aşko stres yapıp bebeğini etkileme rabbim kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤️🤲🏻
Lalemmm12 Kubraygt alakası yok ya kadın 9 haftalık diyor daha nohut kadar bebek her kadın bir mi Allah için
gecesiyah sevalciftci teşekkür ederim inşallah aklıma gelen şey olmaz daha kontrole gitmeme 3 hafta var
sevalciftci gecesiyah bende bak pzrtesi gittim belirtim azaldığı için kalp durması vs gördüğüm için korku vardı ama hiç sters yapmaya gerçekten gerek yok canım benim herşey Allah’ın izni ile çok çok iyi öyle düşün elini karnına koy iyi seyekr düşün bebeğiblr konuş çok iyi gelecek❤️❤️💞