Hayrunisa Hanımlar göbeğimde ve etrafında karın ağrısı şeklinde ince ağrılar yaşıyorum böyle olan var mı?😞
BayanYaman Hayrunisa kaç haftalıksın canım ben 30. haftadayım ara ara banada göbek çevresine ağrı giriyor bebek kasılıyor yalancı doğum sancısıymış
Hayrunisa BayanYaman 30+4 oldum canım normal bişe mi yani çok rahatsız edici doktora yazdım da dönüş yapmasını bekliyorum normal bişeyse sıkıntı yokta anormal mi nedir bu anlamadım
BayanYaman Hayrunisa ağrı girdiğinde pozisyon değiştir bide karnını ovala bebek hareket etsin o zaman ağrı geçiyor canım
Hayrunisa Burcuk normalmiş doktora yazdım az önce bol su iç dedi de çok rahatsız edici😔 yatmak istiyorum kurstayım kaldım böyle
BayanYaman Hayrunisa benimkiler kasılma şeklinde oluyor 5 10 dkka içinde geçiyor rahatlıyoeum ama senin yinede böyle ağrın sürekli artarsa hastaneye git bi nst ile baksınlar bence çokta ihmal etmemek lazım bu haftalarda canım
Hayrunisa BayanYaman doktor normal dedi daha bu cumartesi gittim bol su iç dedi. Benimkilerde uzun sürmüyor canım tavsiyen için teşekkür ederim haklısın ihmal de etmemek lazımm😊