Eslembasak Bugün ikili tarama testi sonucu çıktı arkadaşlar yarın hastaneye gideceğiz ama yinede çok merak ediyorum sizce normal midir?
Serendipity16 Eslembasak bundan anlaşılmıyor hastaneden sonuç çıktısını alıyorsunuz orada grafik falan oluyor öyle doktor bakıyor