Elifkodalogluuu Salı günü sezeryanim var çok kötü grip oldum öksürük de başladı böyleyken sezeryan olur mu ki
MihrimahVeAnnesiii Elifkodalogluuu Genel anestezi yapmazlar . Epidural veya spinal anestezi ile yapılır
Elifkodalogluuu MihrimahVeAnnesiii genel anestezi ile aldılar ve ameliyat sonrasında daha ayilamadan oksijensiz kaldım yoğun bakimlik oldum
MihrimahVeAnnesiii Elifkodalogluuu Ay nasıl ya normalde gripliyken genel anestezi yapılmaz dudağında uçuk varken bile yapmıyorlar çok geçmiş olsun büyük hata yapmışlar
Elifkodalogluuu MihrimahVeAnnesiii hayatımla kumar oynadılar resmen ve artı olarak ben astım hastasıyım bunu da biliyorlardi şimdi ikinci bebeğime hamileyim mecburen buda sezaryen olacak yakın gebelikten dolayı korktuğum tek şey sezaryen süreci ölüm korkusu oluşturdu bende