Yagmur75 Kızlar 37 haftalık hamileyim sanki rahmimin üstünde bebek gezemiyorum penguen gibi oldum siz nasıl anladınız karın aşagı indini acaba yaa🥹🥲🤰🏻
Sabina13 Yagmur75 ayniyiz..yuruyemiyorum…dun geceden sancim bugunde lekelenmelerim basladi…agrilarda devam ediyor…37.hafta
11-02- Yagmur75 yarın 34 e gireceğim benimde aşağıda yürürken sanki bacağımın arasında gibi hissediyorum doktorum baş aşşa duruyor demişti kanala inmiş galiba 😌
01180322 Melissa56oglu bnmde🥺37 deyiz suyu hazla dedi 1 hafta önce ondan inemiyo dedi bakalm yarın ne difek