Kafi Kızlar benim adetim ayın 18 de bitti ilk testinde dün yaptım biraz koyu çıktı bugün yaptım silik çıktı normalde uygulamaya göre yumurtlamaya daha 4 gün var sizce yumurtlama olmuş mu teste göre anlayamadım ben
SenaDikkaya Kafi 20.12 de catlama olmuş canım 19.12 de t çizgin daha nettir ama eminim 21 i çatlama günün değil
Kafi SenaDikkaya teşekkür ederim birde bisey sormak istiyorum biliyorsanız eğer adet bitimi hemen yumurtlama olur mu
SenaDikkaya Hayır adet baslangıc tarihinden itibaren 12-18 gün arası olur ve 1 gün en fazla 2 gün sürer