Mrymozbek benim ilk doğumumdu. Kendi sancım ile başladı ama benim sancım başladığı an aralığı 10 dakikaydı sıcak duşa girdim doğum sancısı mı diye çıkınca 1-2 kez sancı geldi arası 4 dakikaya düştü hastaneye giderken suyum geldi hastaneye girdim 1 buçuk saate doğurdum. İnan çatalda 10 dakika anca kaldım doğurduğun anda bitiyor ağrın sızın. Evet son dakikalar çok zorluyor ama hızlı ilerliyor her şey. Sadece kendimi korkutma sancını engelleme onun dışında Allah yardımcı oluyor hem sana hem bebeğine inşaAllah:))