Smlbvmya ben de 31 de sancılardan dolayı başladım günde 6 tane aldım bir hafta sonra 4e indi 2 haftadır 2 tane kullanıyordum şuan 34+2yim kasılmalarımı durdurdu yoksa rahim ağzım da çok kısalmıştı doktor fark etmesek doğum başlayabilirdi dedi tek sıkıntı içince bi süre yatmak gerekiyor tansiyon düşürdüğü için