Kızlar merhaba 15+3 haftalık hamileyim düne kadar kızım olacağını biliyordum dün doktor erkek deyince şoka girdim ilk gebeliğim zaten kız da yok erkekte yok ama insanın hayalleri yıkılınca kötü hissediyor henüz oğlum olacagını benimsemedim ve kız için parti yaptım herkes çok sevindi böyle oluncada kendimi suçlu hissediyorum sonuçta hiç çocuk sahibi olamayanlar var benim durumumda olan varmı nasıl atlattınız bu süreci