Selam arkadaşlar, 39 haftalık olduk normal doğum bekliyoruz olmazsa sezeryan olacak ille normal yada ille sezeryan olsun demiyorum hangisi olursa artık. Son 1 haftadır aşırı şişiyorum özellikle bacak, ayak bileği, ve yüzüm 🥲 tuzlu da yemiyorum aslında dikkat ediyorum. Var mı böyle olan 😁