Meftunn_8679 Arkadaslar 40+0 ve sifir acilma üstelik suyunda azalma yarin sezaryana girmem gerekiyo.. spinal sectim umarim pisman olmam cünkü esimi yanima almiyorlarmis… Tecrübeli anneler benle tecrübelerinizi paylasirmisiniz♥️